Skip to content

Klachtenreglement

Zo dient u een klacht in: 

1. Indien u een klacht heeft over een medewerker van Adriana-Bewindvoeringen kunt u die aangetekend voorzien van uw
Naam, Adres en Woonplaats en uw geboorte datum naar Postbus 5036 2701 GA Zoetermeer sturen.

2. U dient uw klacht duidelijk te formulieren met eventueel mee zending van mail/brieven o.i.d.

3. Uw klacht zal door leidinggevende mevr. L. van Laar behandeld worden.
Indien de klacht over mevr. L. van Laar gaat zal deze door mevr. J. Rengers behandeld worden.

4. U krijgt binnen 6 weken na ontvangst, schriftelijk antwoord van ons.

5. Indien een klacht ongegrond wordt verklaard, wordt dit in het antwoord toegelicht.

6. Indien een klacht gegrond wordt verklaard, wordt u uitgenodigd op kantoor om dit te bespreken en naar een oplossing te zoeken.

7. Indien u het met ons antwoord niet eens bent, kunt u een klacht bij de branchevereniging indienen.

8. U heeft eventueel ook een proceduremogelijkheid bij de rechtbank.